Hafiz Arsalan

pada 10.12 ketika pukul 12.23 am dan ketika layan cerita Korea variety show, Star Golden Bell Challenge, satu mesej masuk. aku mula baca dan start pelik dengan mamat sorang ni ==' tetiba je menggila kat aku.

" mulai dr ari ni, aq x nk ko ada dlm idup aq lg F****R! aq x nak ko text or cntct aq lg, PAHAM.aq da puas ar knl ngan ko! x gune aq kwn ngn ko! sakit ati je ouh! pggil sndri kwn, but kt blakng mcm sial ouh! aq bole smpn secret ko , but why ko x bole smpan secret aku? haaa!! sggup ko bgtw kt sume org yg aku ni
.
.
ENSEM GILER??


HAHA.. relax laa. send dis to ur bestfrens.. make them shock! haha.. :) "


mula-mula aku da pelik da apesal mamat ni mengamuk time aku tengah syok layan cerita korea. haha, kau ni perasan betul handsome =='


ps : tengah layan berebut-berebut munchy's dengan ajad and syiah. *afis, betul ke aku eja name kau kat ats tu ==' ? *