burn brasss

selepas dua minggu cuti, selepas double check. sms didalam telephone telah mencecah sebanyak 676 dan itu tidak tercmpur lagi mesej yang hotlink hantar. memang tak smpai 1000 tapi, itulah sms paling banyak aku simpan. sudah pastinya lenguh dan sakit tangan nak delete bende alah tu. selepas di delete, tinggal 200 sahaja. dah banyak sms terkumpul, sudah pastinya lah, puluhan ringgit aku melabur nak beli topup. antara orang-orang yang rajin melayan aku dengan sms smpai memaksa aku untuk topup ialah

01. dian - ade je benda atau gosip nak cakap ngan diaa
02. najib - biasa lah tu =.='.
03. syamwill - kau memang kan, smpai pukul 2 pagi pun kau bole mesej aku lagi kan. hoh *dodoi, dodoi kan syam
04. haziq - walaupun kadangkadang je mesej dengan die cuti ni, tapi tetap mahal. dia celcom ;(
05. sudin - bila mesej, tak lain tak bukan tnye bende ni "ape gosip baru?"
06 . ashraf - for sure laa pasal awek die. tapi dia tak slalu mesej. dia rajin call. selamat kredit aku ;D
07. muaz - walaupun sekejap, ade jugak la kan aku mesej dengan kau.
08. sheda - tkde benda, gosip biasa.
09. nizam - tkde benda, mesej biasa.
10. rabbani - haha, da dua tahun tak jumpa kau. aku tak bole pergi kl aa. haih. dengardengar dah hafal 10 juzuk Al-Quran sekarang. ececeh :)

ps : kejap lagi nak serang khaz dengan cidaa cidaa pulak.