haha ;)

pada 29/4/2009, saya,dian, hafiz dan amar iaitu adek saya telah keluar dan bergerak ke klcc. firstly, kami berempat hanya mahu pergi ke jj sahaja kerana nak teman hafiz yang kempunan nak makan mcd. haha ( sori afis). jadi alang alang da keluar kami pon bergerak ke klcc. dah pegi klcc ape lagi ape lagitengok wayang laa kann. kami keluar dalam pukul 4 kerana hafiz tersanggatt lahh lambat kerana hujan. jadi pabila tiba d klcc kami pon terus pegi ke counter tok beli ticket. erghh. afis & dian, terutama afis lahh. tersngat lahh mahu tengok JANGAN TEGUR. saya dengan kata putus nak jugak tengok THE ORIGINS OF WOLVERINE. jadi mereka pon mendengar kata saya. haha. ;) kami tengok dalam 4.45 then cerita tu abis pukul 6.45. wohh. nak dekat pukul 7 daa. baik cepat balek. eshh. afis dan amar pulak kelaparan lalu memksa kami makan dhulu sblom balik. * eshh, da lmbat masih la mahuu mkan. duhh.* afis membeli nasi goreng ayam dan amar spaghetti bolognese ;) jadi saya dan dian melihat mereke makan dengan selera kami pon membeli makanan. ;) kami ponn mkan dengan pantas. haha. tiba d lrt dlm pukul 7. kami terpkse lahh beratur kerana ketika itu waktu pekerja balik. eshh. tersngat lahh rmai. dan kami selamat sampai ke rumah tepat pukul 7.30. haha ;



ni lahh gamba2 yang sempat kitrang amik. ade lagi tapi mlas nk upload bnyak banyak. ;)



beli spaghetti dian amik kesempatan amik gamba saya. haha


spaghetti kitorang lagi sedap lahh dri nasi ayam kaw. haha


dian amik spaghetti ammar. haha


tiada ulasan. malu sahaja ;)