penat

haa, korang da serang rumah aku kan kan. puas ta bangg. hahaaa. alias terpegun tengok suasana dari ruma aku, tinggkt 20. masa nk jmput diorng masuk. banggla pak guard buat hal. mcm biasa, bila diorng start nmpak muka orng yng ta familiar masuk, diorng mintk IC. sumua tanak mengalah, tanak bagi IC. last2, najib korbn kan IC die yng mahall tu haa. *aku mmng ta suka pkguard2 kat sini, semua poyo gilaa, padahal pkguard jea. kecoh betol* then da lepas. naik lif and so on. smpai ruma, diorng salam2, semua malu nak masuk jumpa mk aku. last2, mengalah jugak. duduk meja mkan. makan nasi tomato. alias dengan mirul zamri and zafaa rajin sngat basuh pinggn. last2, aku ta kasi najib ngan syafi basuh. haihh


: syam, mana kaw. ckp nk dtg rumaa aku. haihh
: baha, kesian kaw datuk meniggal. tape2, raya tahun depan kaw serang rumah aku lagi ehh.