hari terbuka, ibu bapa marah anak anak. :D

well, today which is 27.6.09 is hari terbuka for ibu bapa amek report card anak2.
haha. kinda great todayy. jap2, nk cite dari mule. well, wake up like other days wich is at 6 am.
mandi2, pkai bju, pakai kasut, then, pegi skola.
naahhh, meet cekgu has at anjung. cekgu has is soo gorgg . haha. ehh, help her carry those cake and chocolate. wahh, nyum2. then, went to class, ergh, thank god i found jiha. bole naek same2. haha. takot kott naek sorang2. gelap ouh.then kitrang kemas2 kelas ckit.
ergh, time nak beratur laa paling mlas. papelaa. then naek klass, duduk2 tunggu ibu bapa dtang.
then, amek mkanan even cekgu has ta bagi. ehh, pduli ape. kang ta abeh, sape sush. kan kan.
haha. after that, around 8 am ibu bapa da start datng. cant remember whose parents came first.
makan makan.
haa! the realy FUNNY things is, when my mom comes, faris was soooo scared. alahh, relaks laa. mak aku takan makan kaw punye (even aku still marah, kaw betolkn markah kaw then buat aku jtuh dari num 4 ke 6, grr ). haha, kesian tengok muke faris takot ngan mak aku. gaahhh,
ehh, mak aku cakp kaw very funny and very very kindd cz nak layan mak aku. cehh, cehh, poyo jea kaw ni faris . haha
then, da smpai turn aku tok amik result kat cekgu has. ahh, tngn da sejuk takot cekgu report kelakuan aku kat ibu. then bile duduk. buat muke baek sbalh ibu. haha.
mak aku tanye ape kuburukan and kebaikn aku kat klas,
then cekgu has ckp ' die punye lisan bagus, saya puji die. mmng bagus lisan die' haha. dlam hti da screaming like hell. happy laa. haha. and and cekgu ckp ' erm, ama pon active dlm klas' haha, cekgu has, i LOVVVEEE u!. haha
ehh, then pegi klas angah and and klas amar. ergh, klas ama jauh. menyush kn jea ouh.
haha, masuk klas die, amik gule bnyak2. agaga :D







ps : gamba ade bnyk, ta sempat nk upload. nnti2 lahh masuk. haha. bye2